Jamie Jupiter

The girl who is out of this world...literally!

JJ Season1 Ep12 Page 33

15th Aug 2014, 2:47 PM in Jamie Jupiter Season One
Average Rating: 5 (9 votes) Rate this comic
JJ Season1 Ep12 Page 33
<<First Latest>>

Author Notes:

KarToon12 15th Aug 2014, 2:47 PM edit delete
KarToon12
Would YOU be able to get back in the water again after that?

Just one more page, and this story is wrapped up...
Post a Comment

Comments:

ZeroGee 15th Aug 2014, 3:04 PM edit delete reply
ZeroGee
At least Clara's back to normal.
KarToon12 16th Aug 2014, 3:00 PM edit delete reply
KarToon12
Yep, there's that. :)
MsGameCraze 15th Aug 2014, 3:05 PM edit delete reply
MsGameCraze
I probably would if it gave me the ability to breathe underwater. XD....just without the mindless monster part.....xP

KarToon12 16th Aug 2014, 3:00 PM edit delete reply
KarToon12
Same here! XD
RG2Cents 15th Aug 2014, 3:54 PM edit delete reply
RG2Cents
Yeah, I don't blame her. It would be hard for me to get back in the pool...
KarToon12 16th Aug 2014, 3:00 PM edit delete reply
KarToon12
I have a hard enough time getting in the pool as it is. D:
Nixaju Sza-I.P. 15th Aug 2014, 5:08 PM edit delete reply
Yeea!!Claras back to normal?Words of Wisdom DTAWGG"Don't Trust Anyone With Green Goo."GREAT page KarToon12/Casey. Keep up the GREAT work,
KarToon12 16th Aug 2014, 3:00 PM edit delete reply
KarToon12
Yep, she's okay now; physically, anyway.
ge2org 15th Aug 2014, 6:25 PM edit delete reply
ge2org
i wouldn't want to swim after something like this.

what did tyler say? i can't wait till you reveal it!!
KarToon12 16th Aug 2014, 3:01 PM edit delete reply
KarToon12
If a guy like Tyler were there, I think I could. :)

Spoilers....;)
JasonDeroga 15th Aug 2014, 6:41 PM edit delete reply
JasonDeroga
I wonder if Clara's swimming ability was also washed out in the shower...I'm really hoping she still has it =)
KarToon12 16th Aug 2014, 3:01 PM edit delete reply
KarToon12
You'll find out on the final page. ;)
DarkNeon 15th Aug 2014, 6:46 PM edit delete reply
Oh. Ok the pool was tainted. Ok. that worked i think.

also i wouldn't, unless someone i trust would help me give it a try again.
KarToon12 16th Aug 2014, 3:02 PM edit delete reply
KarToon12
Yep; CLEAN water did the trick.

Luckily, Clara seems to have that option...;)
mjkj 15th Aug 2014, 8:19 PM edit delete reply
mjkj
Awwww...

Clara lost her confidence... or resetted to the way she was before the incident...

I hope she will be ok.
KarToon12 16th Aug 2014, 3:02 PM edit delete reply
KarToon12
We'll find out on the last page.
mjkj 16th Aug 2014, 10:00 PM edit delete reply
mjkj
Hopefully she stayed as good in swimming...
man in black 16th Aug 2014, 12:55 AM edit delete reply
man in black
Jamie hosed it?
KarToon12 16th Aug 2014, 3:03 PM edit delete reply
KarToon12
She used her powers to disinfect the place. XD
arctic-ferret 16th Aug 2014, 1:58 PM edit delete reply
arctic-ferret
Yay! Clara is better and all is well.....until next chapter that is. Lol
KarToon12 16th Aug 2014, 3:03 PM edit delete reply
KarToon12
Yep; back to sci-fi shennanigans again come next episode. XD
Centcomm 16th Aug 2014, 3:11 PM edit delete reply
Centcomm
hmmm that was really easy to fix - lucky for clara :)
KarToon12 17th Aug 2014, 4:00 PM edit delete reply
KarToon12
Funny how such a big problem could have an easy solution. But then again, life's like that sometimes. XD
Peter Palmiotti 16th Aug 2014, 11:47 PM edit delete reply
Peter Palmiotti
There's always the beach... :)
KarToon12 17th Aug 2014, 4:00 PM edit delete reply
KarToon12
Don't get too far ahead of me; that's for another episode. ;) :D
ep1 17th Aug 2014, 2:46 PM edit delete reply
ep1
Ah, alone together~
KarToon12 17th Aug 2014, 4:00 PM edit delete reply
KarToon12
I think Clara and Tyler enjoy alone moments like this. :)